GODMH Malaysian Community

FOR BEGINNER TO PRO.. We help our community.
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Aku nak bagi ebook percuma untk Godmhfar ari nii.....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Jiji



Posts : 25
Join date : 2013-01-07

PostSubject: Aku nak bagi ebook percuma untk Godmhfar ari nii.....   Tue Jan 15, 2013 5:29 am

-SALAM SEMUA-

Saya nak share dengan korang petua nak putihkan gigi yg kuning..Ni bukan gigi kuning sbb tak gosok gigi tu..tapi gigi kuning disebabkan merokok,faktor makanan dan minuman,mmg warna gigi asli dan juga faktor usia.....masa kanak2 dulu putih lepuk molek jer gigi kan..bila makin berumur gigi tu main kureng la putihnya tp tak semua org mengalami masalah ni kan..ada yg masih putih berseri giginya...kalau org tua dulu2 dorang kata tonyoh jer dgn arang...

1. Arang Kayu
Sebenarnya arang kayu juga sangat bagus untuk membersihkan kesan kuning pada gigi, namun bahan ini berbahaya kerana boleh merosakkan enamel secara kekal dan menimbulkan rasa sakit pada gigi. Oleh itu, anda sebaiknya tidak mencuba cara ini.

2. Lemon dan Garam
Anda boleh mendapatkan gigi putih cemerlang dengan menggunakan ubat gigi sendiri yang dihasilkan dari beberapa titisan jus lemon yang telah dicampur dengan sejumput garam dapur. Aplikasikan ia ke gigi dan gosok secara lembut seperti ketika anda sedang memberus gigi. Ini akan membantu menghilangkan kesan karat pada permukaan gigi.

3. Kulit Limau
Gosok gigi dengan menggunakan bahagian dalam kulit limau. Kulit limau mengandungi unsur pemutih yang sangat lembut, yang akan membantu menghilangkan kesan karat pada gigi tanpa membahayakan lapisan enamel gigi.

4. Daun Kari
Ambil enam helai daun kari, lalu dijemur di bawah terik matahari hingga kering dan rangup. Kisar keenam helai daun kari tersebut, setelah itu tambah kulit limau serbuk. Gosok campuran ini ke gigi setiap hari, maka nescaya dalam dua minggu anda akan mendapatkan gigi yang putih semulajadi.

Atau
Download sahaja Ebook PERCUMA Teknik MUDAH Putihkan GiGi Dalam 20 Hari di sini:
http://www.putihkangigi.net/hop.php?ref=Farouk
Back to top Go down
View user profile
Jiji



Posts : 25
Join date : 2013-01-07

PostSubject: Re: Aku nak bagi ebook percuma untk Godmhfar ari nii.....   Thu Jan 17, 2013 12:03 pm

Saya nak share dengan korang petua nak putihkan gigi yg kuning..Ni bukan gigi kuning sbb tak gosok gigi tu..tapi gigi kuning disebabkan merokok,faktor makanan dan minuman,mmg warna gigi asli dan juga faktor usia.....masa kanak2 dulu putih lepuk molek jer gigi kan..bila makin berumur gigi tu main kureng la putihnya tp tak semua org mengalami masalah ni kan..ada yg masih putih berseri giginya...kalau org tua dulu2 dorang kata tonyoh jer dgn arang...

1. Arang Kayu
Sebenarnya arang kayu juga sangat bagus untuk membersihkan kesan kuning pada gigi, namun bahan ini berbahaya kerana boleh merosakkan enamel secara kekal dan menimbulkan rasa sakit pada gigi. Oleh itu, anda sebaiknya tidak mencuba cara ini.

2. Lemon dan Garam
Anda boleh mendapatkan gigi putih cemerlang dengan menggunakan ubat gigi sendiri yang dihasilkan dari beberapa titisan jus lemon yang telah dicampur dengan sejumput garam dapur. Aplikasikan ia ke gigi dan gosok secara lembut seperti ketika anda sedang memberus gigi. Ini akan membantu menghilangkan kesan karat pada permukaan gigi.

3. Kulit Limau
Gosok gigi dengan menggunakan bahagian dalam kulit limau. Kulit limau mengandungi unsur pemutih yang sangat lembut, yang akan membantu menghilangkan kesan karat pada gigi tanpa membahayakan lapisan enamel gigi.

4. Daun Kari
Ambil enam helai daun kari, lalu dijemur di bawah terik matahari hingga kering dan rangup. Kisar keenam helai daun kari tersebut, setelah itu tambah kulit limau serbuk. Gosok campuran ini ke gigi setiap hari, maka nescaya dalam dua minggu anda akan mendapatkan gigi yang putih semulajadi.

Atau
Download sahaja Ebook PERCUMA Teknik MUDAH Putihkan GiGi Dalam 20 Hari di sini:
http://www.putihkangigi.net/hop.php?ref=Farouk
Back to top Go down
View user profile
Jiji



Posts : 25
Join date : 2013-01-07

PostSubject: Re: Aku nak bagi ebook percuma untk Godmhfar ari nii.....   Thu Jan 17, 2013 11:11 pm

Ebook PERCUMA Teknik MUDAH Putihkan GiGi Dalam 20 Hari di sini:
http://www.putihkangigi.net/hop.php?ref=Farouk
Back to top Go down
View user profile
Jiji



Posts : 25
Join date : 2013-01-07

PostSubject: [Ebook Percuma] Tips Mendapatkan Gigi Putih   Fri Jan 18, 2013 6:02 am


Gigi putih adalah idaman bagi orang yang suka pada kebersihan dan kecantikan. Antara kelebihan utama gigi putih adalah ia boleh menyerikan wajah apabila senyum dan boleh beri keyakinan kepada diri.
Untuk dapatkan gigi putih, anda boleh cuba tips–tips di bawah:
1-Ambil kulit oren. Tenyehkan bahagian putih pada kulit oren pada gigi anda. Selepas beberapa hari, anda akan dapat lihat kesannya pada gigi anda.
2-Gosok gigi sebanyak tiga kali sehari dengan menggunakan ubat gigi yang ada formula untuk dapatkan gigi putih.
3-Kurangkan merokok, minum air kopi dan teh. Ketiga–tiga perkara ini adalah antara punca kepada pembentukan gigi kuning.
4-Campurkan garam dengan air limau yang di perah. Kemudian gosok gigi menggunakan bahan tersebut. Jika anda takut, anda boleh cuba amalkan minum jus limau pada setiap hari. Gigi anda akan bertukar menjadi putih secara perlahan–lahan, insyaAllah. Selain itu, gigi anda juga akan bertambah kuat.
Jika anda tidak mampu/malas/bosan mengikut 4 di atas, ada satu cara lagi yang sangat mudah. Ketahui rahsia tersebut dengan download Ebook Teknik MUDAH Putihkan GiGi Dalam 20 Hari! Secara PERCUMA di http://www.putihkangigi.net/hop.php?ref=Farouk
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Aku nak bagi ebook percuma untk Godmhfar ari nii.....   Today at 5:13 am

Back to top Go down
 
Aku nak bagi ebook percuma untk Godmhfar ari nii.....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» bagi yang memiliki pasangan suami/istri mualaf
» obat campak bagi anak bayi
» Dupa Berbahaya Bagi Kesehatan
» makna ketaatan bagi muslimah
» Cool Celtic eBook Now available!!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GODMH Malaysian Community :: INFORMATION/INFORMASI-
Jump to: